Bine v-am gasit!
Am aterizat aseara la Toronto dar plang dupa vara uitata in Romania….
Va rog sa imi dati putin timp sa citesc toate lucrarile voastre din ultima luna…
Serviciul nu l-am inceput caci colegii sunt in greva… maine trebuie totusi sa ma prezint la pichet.
Va pup pe toti!
Sa stii ca peste tot lucrurile se deterioreaza in loc sa se imbunatateasca.
Nu stiu daca iti mai amintesti, dar cu ceva vreme in urma laudam industria serviciilor din Canada si grija pt om.
Spuneam ca daca ramii blocat in lift, vin si pompierii si daca ai fost zguduit, vin si psihoterapeuti.
Ei bine, am constatat ca ambele s-au deteriorat cumplit.
Marti am ramas blocata in lift, intr-un bloc de business. Si nu a fost destul, liftul urca si cobora in mare viteza, de la basement la etajul 8 (noroc ca nu avea 64 de etaje, cum sunt alte blocuri de business), iar la capete se zgiltiia bine de tot. Timp de 10 minute, am apasat pe butonul de alarma, non-stop, si nu a venit nimeni.
In cele din urma, liftului, cred ca i s-a facut mila de mine si s-a oprit.
Am constatat ca nimeni nu se deranjeze sa cheme pe nimeni. Spuneau ca se mai intimpla. 🙂
Despre industria serviciilor as putea scrie o carticica. Telefonez la compania de telefoane si vorbesc cu angajati in Filipine, India, etc. Ei nu inteleg ce spun eu si eu nu inteleg ce spun ei. Telefonez de multe ori pina prind pe cineva cu care sa ma inteleg.
Citeodata, cind dispozitia mea roz capata niste bulinute bleu, imi cint fel de fel de cintecele, fara sa-l uit pe cel cu “Supercalifragilisticexpialidocious”, si ma simt mai bine. 🙂
@Odille- serviciile la noi s-au îmbunătăţit cumplit. Ai, n-ai nevoie, oricând se poate urca un tâlhar cu tine în lift, dar dacă-i spui că ai salariul minim pe economie, te lasă. Sunt şi ei oameni şi înţeleg. Cu guvernul e mai greu…
Este o campanie în tot Bucureştiul iniţiată de UE, conform căreia trebuie desfiinţate toate cablurile spânzurate pe stâlpi şi introduse în subteran. Firma care trebuie să facă acest lucru a întârziat şi atunci, Primăria, ca să-i facă de ruşine, ni le-a tăiat ea la data scadenţei. Am fost şi noi făcuţi de aceeaşi ruşine. I-am rugat frumos, cu înjurături, ca să-mi restabilească legătura cu voi urgent. A venit o echipă formată dintr-un om şi mi-a schimbat cu ajutorul meu (ţineţi dv. aici şi aici şi aici) tot cablul de la poartă la modem şi mi-a dat şi alt modem mai performant. Urmare rugăminţilor mele, că d’aia am abonament business, m-au trecut pe alt tronson de date şi acum, date fiind aceste date, sunt pe sârmă nouă.
Totuşi, serviciile au funcţionat…
Bine v-am gasit!
Am aterizat aseara la Toronto dar plang dupa vara uitata in Romania….
Va rog sa imi dati putin timp sa citesc toate lucrarile voastre din ultima luna…
Serviciul nu l-am inceput caci colegii sunt in greva… maine trebuie totusi sa ma prezint la pichet.
Va pup pe toti!
@CristinaC- bine te-am găsit în plină grevă!
super simpatica “plimbarea” cu scaunul dupa tine…
@Carmen- erai prin bibliotecă şi nu te vedeam. Bine ai revenit
Cristina C, noua ne-a fost dor de tine. Bine te-ai intors! Si un zimbet: 🙂
@Odille- nouă ne-a fost dor de tine. Şi un zâmbet mulţumit 🙂
@ODLM, si noua la fel! 🙂
@ODLM, s-a rezolvat problema cu computerul?
Sa stii ca peste tot lucrurile se deterioreaza in loc sa se imbunatateasca.
Nu stiu daca iti mai amintesti, dar cu ceva vreme in urma laudam industria serviciilor din Canada si grija pt om.
Spuneam ca daca ramii blocat in lift, vin si pompierii si daca ai fost zguduit, vin si psihoterapeuti.
Ei bine, am constatat ca ambele s-au deteriorat cumplit.
Marti am ramas blocata in lift, intr-un bloc de business. Si nu a fost destul, liftul urca si cobora in mare viteza, de la basement la etajul 8 (noroc ca nu avea 64 de etaje, cum sunt alte blocuri de business), iar la capete se zgiltiia bine de tot. Timp de 10 minute, am apasat pe butonul de alarma, non-stop, si nu a venit nimeni.
In cele din urma, liftului, cred ca i s-a facut mila de mine si s-a oprit.
Am constatat ca nimeni nu se deranjeze sa cheme pe nimeni. Spuneau ca se mai intimpla. 🙂
Despre industria serviciilor as putea scrie o carticica. Telefonez la compania de telefoane si vorbesc cu angajati in Filipine, India, etc. Ei nu inteleg ce spun eu si eu nu inteleg ce spun ei. Telefonez de multe ori pina prind pe cineva cu care sa ma inteleg.
Citeodata, cind dispozitia mea roz capata niste bulinute bleu, imi cint fel de fel de cintecele, fara sa-l uit pe cel cu “Supercalifragilisticexpialidocious”, si ma simt mai bine. 🙂
Merita incercat! 🙂
S-a rezolvat problemna cu net-ul
@Odille- serviciile la noi s-au îmbunătăţit cumplit. Ai, n-ai nevoie, oricând se poate urca un tâlhar cu tine în lift, dar dacă-i spui că ai salariul minim pe economie, te lasă. Sunt şi ei oameni şi înţeleg. Cu guvernul e mai greu…
Este o campanie în tot Bucureştiul iniţiată de UE, conform căreia trebuie desfiinţate toate cablurile spânzurate pe stâlpi şi introduse în subteran. Firma care trebuie să facă acest lucru a întârziat şi atunci, Primăria, ca să-i facă de ruşine, ni le-a tăiat ea la data scadenţei. Am fost şi noi făcuţi de aceeaşi ruşine. I-am rugat frumos, cu înjurături, ca să-mi restabilească legătura cu voi urgent. A venit o echipă formată dintr-un om şi mi-a schimbat cu ajutorul meu (ţineţi dv. aici şi aici şi aici) tot cablul de la poartă la modem şi mi-a dat şi alt modem mai performant. Urmare rugăminţilor mele, că d’aia am abonament business, m-au trecut pe alt tronson de date şi acum, date fiind aceste date, sunt pe sârmă nouă.
Totuşi, serviciile au funcţionat…
@Odille- acum cânţi sau dormi?
@ODLM, cum sa dorm? Deja cint un cintecel! 🙂
Bine ca ai reusit sa-ti restabilesti legatura la Internet. Dupa Oxigen, pe linia importantei, vine Internet-ul. 🙂 🙂