search
top


Johnnie Walker Blue Label

The Gentleman’s Wager I

The Gentleman’s Wager II

Două clipuri de reclamă inventivă, exquisite, fabuloasă, cu doi actori din elita mondială.
Jude Law, la înălțimea sa de 1,82 m, are 5 copii cu 3 mame diferite, selecționate din cele 19 artiste cunoscute a fi luat micul dejun la room service: Scarlett Johansson, Nicole Kidman, Sienna Miller, Cameron Diaz, Natalie Portman, Lindsay Lohan și… am obosit numai enumerându-le.
Mie, ca bărbat, îmi place dezinvoltura lui, însă, îi recunosc meritul de a fi posesor al unui mare plus pentru femei, pe care eu nu-l voi simți, Doamne ajută, niciodată. Pentru ele, acel plus, eu da.

Giancarlo Gianinni, italian versat, iubitor de străvechi și un tomnatic cizelat, un afemeiat cu stil, mizează totul pe o carte și pune în joc belleza moștenită cu trudă de la strămoși, convins fiind că un englez get-beget ca Jude Law nu-l va ușui dacă pierde.

Aceste două clipuri pentru Johnnie Walker Blue Label au cules 500 milioane de vizualizări și 7 miliarde de degustaci. Am inclus aici și rușii, care l-ar bea în locul vodcii, dacă n-ar avea culoarea asta de butoi ce îi trădează originea.

2 Responsesto “Johnnie Walker Blue Label”

  1. CristinaC says:

    Superb!

  2. CristinaC- da, m-au impresionat ambele clipuri prin ideea în sine, aristocrată, cizelată, actori impecabili.

Leave a Reply

CommentLuv badge

top
%d bloggers like this: